simsdream

Alla inlägg under september 2012

Av Wilma - 29 september 2012 12:54

   Ladda ner HÄR

Av Wilma - 26 september 2012 21:30

Har haft Övernaturligt i mer än en vecka, men det här är min första varulv :) 

Av Wilma - 26 september 2012 21:27

Namnet är från en film, heh. Nån som vet vilken? c; 

Av Wilma - 23 september 2012 22:02


Ganska likt :) Har inga sliders installerade för tillfället så kunde inte göra så mycket som jag velat med ansiktet.

Av Wilma - 23 september 2012 00:05

  Byggde ett hus idag. Inget speciellt, ganska likt de jag brukar göra -- men blev faktiskt ganska så nöjd. Och det blir jag nästan aldrig!


[grymt överredigerade bilder, men jaja]


  


 

Framsidan och baksidan av huset.



 

Hallen.



 

Matsal/Vardagsrum



 


 

Läshörna/Bibliotek



 

Badrum 1



 

Allrum på övervåningen



 

Badrum 2



 

Barnrum



 

Sovrum för föräldrarna



 


 

TV-rum


Vad tycker ni? :D




Av Wilma - 21 september 2012 17:20

Provade att spela lite med Epicsim3's Shannon Bradford. (ladda ner henne hos Epicsim3, HÄR) Gjorde lite små ändringar, men behöll det mesta av ansiktsformen osv. :)


 

 


Har nästan inget CC just nu och det känns helt knäppt att spela, men ska ladda ner mer nu jao.

Av Wilma - 21 september 2012 16:39

Ingen bloggning på några dagar. Ber om ursäkt!

Men nu är det så att jag har avinstallerat alla mina Sims 3 spel, och installerat om dem; på engelska. Mest för att jag vill testa på att spela originalet med originalnamn osv och inga löjliga svenska översättningar.

När jag avinstallerade spelet tog jag också bort alla mina sparade spel, simmar och ALLT mitt CC. Håller just nu på att ladda ner det viktigaste så att jag kan spela, hehe.

Men bilder från Övernaturligt kommer att komma, som lovat. Ville bara att ni skulle få veta anledningen till att det dröjt.

Av Wilma - 19 september 2012 16:24

Sämsta dagen idag. Sprang vilse i skogen när vi hade orientering på idrotten, och nu har jag ont överallt. Aj.

Som tur var hade jag något att se fram emot när jag kom hem. Japp, övernaturligt är äntligen här! Jag håller just nu på att installera, och sen ska jag spela hela kvällen. Haha.

Kommer förhoppningsvid komma en massa inlägg om spelet under helgen, så var beredda på det!



Sök i bloggen

Presentation


Jag som driver den här bloggen heter Wilma och är en tjej på 14 somrar. I bloggen kommer jag skriva om nyheter i The Sims världen, men även lägga upp bilder på mina egna simmar och husbyggen. Fråga om du vill göra ett länkbyte!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du se mer av på min blogg?
 Guider
 Simmar du har gjort
 Historier
 Recensioner
 Annat (lämna gärna en kommentar)
 Jag gillar din blogg som den är!

Kategorier

Senaste inläggen

Andra simsbloggar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards