simsdream

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Wilma - 13 september 2012 21:22

  Alltså jag brukar nästan aldrig spela med perfekta, modelliknande simmar. Det blir lätt tråkigt och är inte särskilt verklighetstroget. Men föll pladask för den här simmen och var tvungen att ladda ner henne. (skäms på mig)


 

 

Ganska onödigt inlägg, men ville bara uppdatera.


Av Wilma - 13 september 2012 20:14

Ursäkta för språket, men så jävla bra. Jag grät ärligt talat i slutet. Om ni inte redan sett den här underbara videon, måste ni göra det nu!

Av Wilma - 13 september 2012 20:06

Ja, har äntligen beställt The Sims 3 Övernaturligt! Beställde från cdon, så fick 1000 simpoints på köpet också. Himla bra, eftersom jag har bokstavligt talat 0 just nu, haha.


Ni som fått ert och hunnit spela ett tag, vad tycker ni?

Av Wilma - 13 september 2012 16:54

Min favorit-sim just nu ^^ 

Av Wilma - 13 september 2012 16:17

Det är faktiskt grymt enkelt, men alla vet inte riktigt hur man gör för  att komma mycket närmare sitt motiv och få bättre och mer levande bilder.


 


Ällt du egentligen behöver göra är att trycka på "tab" tangenten. Den sitter till vänster på ditt tangentbord, över caps lock. Tryck på den tangenten när du är i boendeläget. Alltså när du spelar med dina simmar, och inte i bygg eller köpläget.


När du har tryckt där kommer du hamna i ett annourlunda kameraläge. Det blir som om du är en sim, alltså är alla olika mätare osv osynliga.

För att zooma in klickar du + tangenten, och för att zooma ut - tangenten. för att snurra på skärmen tryck på , eller .


 


Hoppas ni förstod vad jag försökte säga! Förklara saker är inte min starka sida, haha.

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Jag som driver den här bloggen heter Wilma och är en tjej på 14 somrar. I bloggen kommer jag skriva om nyheter i The Sims världen, men även lägga upp bilder på mina egna simmar och husbyggen. Fråga om du vill göra ett länkbyte!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du se mer av på min blogg?
 Guider
 Simmar du har gjort
 Historier
 Recensioner
 Annat (lämna gärna en kommentar)
 Jag gillar din blogg som den är!

Kategorier

Senaste inläggen

Andra simsbloggar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards