simsdream

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Wilma - 30 december 2012 16:33

Ett hus jag gjorde för ett tag sedan och blev ganska nöjd med. Det innehåller inget CC överhuvudtaget, inte ens storeobjekt tror jag. (bara gratissaker i så fall) Jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med huset, vilket är ovanligt för mig som är helkass på husbyggen.



   


 


 


 


 



Vad tycker ni?

Av Wilma - 30 december 2012 15:23

 

Den sim som fick flest röster var lilla Emmeline. Norah fick också ganska många röster, så kanske laddar upp henne någon annan gång. ;)

Hur som helst, Emmelie innehåller en hel del CC, men allt är säkert, så vitt jag vet. Allting borde hänga med i Sims3Pack-filen, men för säkerhetsskull har jag länkat allting här nedan.

Ni kan ju förstås också köra henne helt utan CC, om ni inte vill ha det i erat spel.


Hud (default) | Ögon (default) | Hår | Ögonfransar | Läppstift | Kindporer | Fräknar | Tatuering? (om nån vet, länka gärna!)


Vardagskläder

Klänning | Strumpbyxor | Skor


Finkläder

Klänning | Strumpbyxor | Skor grundspelet


Sovkläder

Grundspelet


Idrottskläder

Tröja | Byxor | Skor grundspelet


Badkläder

Bikini


LADDA NER EMMELINE CURD HÄR


För att installera henne till ditt spel laddar du först ner henne, sedan dubbelklickar du på ikonen med en plumbob så kommer hon att installeras genom launchern!


Något problem med länkarna? Säg bara till mig!




Sök i bloggen

Presentation


Jag som driver den här bloggen heter Wilma och är en tjej på 14 somrar. I bloggen kommer jag skriva om nyheter i The Sims världen, men även lägga upp bilder på mina egna simmar och husbyggen. Fråga om du vill göra ett länkbyte!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du se mer av på min blogg?
 Guider
 Simmar du har gjort
 Historier
 Recensioner
 Annat (lämna gärna en kommentar)
 Jag gillar din blogg som den är!

Kategorier

Senaste inläggen

Andra simsbloggar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards