simsdream

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Historia

Av Wilma - 2 januari 2013 15:26

I min omröstning på bloggen har jag fått en hel del röster om att ni vill att jag lägger upp en simshistoria. Jag vill hemskt gärna skriva en också, men jag har ingen aning om vad den ska handla om, ugh. Men jag har en del idéer som naturligtvis behöver utvecklas, men det är i alla fall en början. Så nu vill jag att ni röstar på den idé ni helst skulle vilja läsa om.


1. En tjej (tonåring) flyttar till en ny stad med sin mamma. Hennes pappa är död sedan två år tillbaka men hon skriver ändå brev till honom som hon gömmer i en låda. I den nya staden träffar hon en kille och de kommer ganska så bra överrens. Hon får reda på att hon också skriver brev, men till sina döda mamma.


2. Moonlight Falls är en stad full med övernaturliga fenomen, det är i alla fall så det sägs. En tjej flyttar dit med sina föräldrar och upptäcker snabbt att något inte står rätt till. Är dte något fel med henne?


3. En tjej har allt. Hon är populär, hennes familj har gått om pengar och hon är dessutom en naturlig skönhet. Vad händer när hon av en olyckshändelse byter kropp med den där töntiga tjejen i paralellklassen som ingen så mycket som ägnar en blick åt?


Jag vet vad ni tänker: kliché. Men jag är verkligen inte bra på att komma på idéer. Jag skriver bra, men idéerna kommer liksom aldrig .. 'suck'


Nåja, om åtminstone tycker att någon av dessa idéer låter intressant, så skriv då numret i en kommentar!

 
 
Alexandra

Alexandra

2 januari 2013 15:53

jag skulle säga nr. 1....

Jätte fin blogg :)
/Alexandra

http://sims-zebran.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tilda :3

2 januari 2013 16:18

Nr 1 :D Eller 3

 
Yaren

Yaren

2 januari 2013 16:34

Nr 1 eller 3 :)

http://Thesimz.blogspot.se

 
Ingen bild

Alice

2 januari 2013 17:03

Nr 1 eller 3. :)

 
Ingen bild

Ginny

2 januari 2013 17:04

Nr 1. :)

 
Sims3tjejen

Sims3tjejen

2 januari 2013 17:18

Nummer 1!!!

http://Sims3tjejen.bloggplatsen.se

 
SimsMixy

SimsMixy

2 januari 2013 17:29

1 o 2 lät spännande ( bara för jag älskar scary och drama liksom :P)

http://simsmixy.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

2 januari 2013 20:58

Nr1 den verkar spännande :)

http://lindajohansson.devote.se

 
Saga

Saga

2 januari 2013 22:47

1 och 3 verkar bääst!

http://Rampljus.bloggplatsen.se

 
Gräshoppan

Gräshoppan

2 januari 2013 23:57

Vaddå brist på idéer? Här har du ju historier för de kommande femton åren!

Nummer tre. Blev mycket nyfiken på den faktiskt.

http://simlii.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 26 juli 2015 20:07

     

Av Wilma - 12 september 2014 23:11

      Lade upp en för ett tag sedan - men här är en uppdaterad version av mig i Sims! Om ni undrar hur jag ser ut haha. Inte på pricken lik kanske, men rätt så!     (ominstallerad dator innebär inget photoshop alltså 1000x sämre bildkva...

Av Wilma - 2 augusti 2014 14:49


        Har inte skrivit ett inlägg på över ett år. ETT ÅR. Har det verkligen gått så lång tid? Wow. Saker har kommit emellan och har inte haft orken att ta tag i bloggen, helt enkelt. Så här står den och samlar damm. Vad som är sjukt är att ...

Av Wilma - 6 juli 2013 14:00


  återigen en makeover av en born-in-game sim. alltså fattar inte hur jag tänkte för typ ett- två år sedan haha, alla mina simmar ser likadana ut. klickade typ bara på de färdiga ansiktena och brydde mig inte om att ändra något med sliders osv. ...

Av Wilma - 5 juli 2013 17:00


• glömt deras namn men killen är min favoritsim ever okok •   ...

Sök i bloggen

Presentation


Jag som driver den här bloggen heter Wilma och är en tjej på 14 somrar. I bloggen kommer jag skriva om nyheter i The Sims världen, men även lägga upp bilder på mina egna simmar och husbyggen. Fråga om du vill göra ett länkbyte!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du se mer av på min blogg?
 Guider
 Simmar du har gjort
 Historier
 Recensioner
 Annat (lämna gärna en kommentar)
 Jag gillar din blogg som den är!

Kategorier

Senaste inläggen

Andra simsbloggar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards