simsdream

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Wilma - 5 januari 2013 22:33

Bytte ut headern då den andra var lite tråkig. Vad tycker ni om den nya?


Alla bilder är fotade av mig och får inte kopieras etc.

Av Wilma - 5 januari 2013 22:03

   Håller på med del 2 av Olivia, men blev trött på att spela efter att ha tagit ungefär hälften av bilderna, så kapitlet kommer upp imorgon eller någon gång under veckan.


Om du inte redan har de här ögonfransarna från S-Club, tipsar jag verkligen om att ladda ner dem direkt!

Ögonfransarna är i 3D och skapar en verklighetstrogen effekt. Jag använder dem nästan på varje sim.

De är i package. format och kan packas upp med till exempel WinRar. eller liknande program. Om du inte vet hur man installerar package. kan du läsa om det HÄR.


KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL NEDLADDNINGSSIDAN.

Sök i bloggen

Presentation


Jag som driver den här bloggen heter Wilma och är en tjej på 14 somrar. I bloggen kommer jag skriva om nyheter i The Sims världen, men även lägga upp bilder på mina egna simmar och husbyggen. Fråga om du vill göra ett länkbyte!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du se mer av på min blogg?
 Guider
 Simmar du har gjort
 Historier
 Recensioner
 Annat (lämna gärna en kommentar)
 Jag gillar din blogg som den är!

Kategorier

Senaste inläggen

Andra simsbloggar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards