simsdream

Alla inlägg under februari 2013

Av Wilma - 21 februari 2013 08:38

Anledningar till att bloggningen varit sämst:

  • Jag har börjat skolan igen.
  • Jag har aktiviteter efter skolan fem dagar i veckan, och hinner knappt sitta vad datorn alls.
  • Jag har berg av läxor.
  • Jag har tappat suget att spela.

Jag vill inte anstränga mig en massa och kasta fram något halvdant, då bloggar jag hellre inte alls. Det känns verligen inte som att jag har tid med bloggen just nu, jag kanske kommer tillbaks till sommaren eller hösten, men hoppas inte för mycket. Jag känner mig hemskt som börjar och sluta blogga typ hela tiden, och jag ursäktar för det.


Ha ett bra liv.

Sök i bloggen

Presentation


Jag som driver den här bloggen heter Wilma och är en tjej på 14 somrar. I bloggen kommer jag skriva om nyheter i The Sims världen, men även lägga upp bilder på mina egna simmar och husbyggen. Fråga om du vill göra ett länkbyte!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du se mer av på min blogg?
 Guider
 Simmar du har gjort
 Historier
 Recensioner
 Annat (lämna gärna en kommentar)
 Jag gillar din blogg som den är!

Kategorier

Senaste inläggen

Andra simsbloggar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards